Na voljo smo vam!

Vprašanja in odgovori o storitvah

Vsak dan v tednu smo vam na voljo za pomoč pri iskanju popolne luksuzne preproge po najboljši ceni.

V spodnjih pogosto zastavljenih vprašanjih poiščite odgovor na vprašanja o naših storitvah, če pa želite osebno pomoč med obiskom, se obrnite na nas prek klepeta, e-pošte ali telefona.

Dostave in vračila

  • Brezplačna dostava v EU
    Za vsa naročila od €90 naprej ponujamo brezplačno dostavo v EU. Za dostavo na destinacije zunaj EU se lahko zaračunajo omejeni stroški pošiljanja, ki bodo prikazani na strani za prijavo.
  • Čas dostave
    Čas dostave je običajno od 2 do 5 dni. Za zelo velike preproge širine od 240 cm dalje lahko dobava traja 1 do 2 dni dlje. Če je preproga začasno razprodana, je lahko čas dostave daljši. V takem primeru vas bomo hitro kontaktirali in vam posredovali več podrobnosti o pričakovanem času dostave skupaj z različnimi možnostmi, kako lahko nadaljujete z naročilom.
  • Brezplačna izmenjava
    Če prejeta preproga ni popolnoma primerna za vašo notranjost, jo lahko popolnoma brezplačno zamenjate za drug model v enakem ali višjem cenovnem razredu. Prav tako lahko preprogo zamenjate za enak model v eni velikosti manjši ali večji, če velikost ni bila popolna za vaš prostor. Po potrebi je treba poravnati le morebitno razliko v ceni med preprogami, in sicer tako, da vam vrnemo denar ali nam ga plačamo.
  • Cene storitev vračanja, če ne uporabljate naše ponudbe brezplačne zamenjave
    Če želite namesto brezplačne zamenjave s prevzemom na domu prejeti povračilo za nakup, lahko:

    1. vrnite preprogo na naš naslov za vračilo prek prevoznika, ki ga določite sami, in v tem primeru boste prejeli celotno povračilo za svoje naročilo, ali
    2. Uporabite našo storitev vračila, pri čemer se stroški vračila odštejejo od povračila, ki vam ga izplačamo. Različne možnosti vračila in cene so navedene spodaj.

      MOŽNOST 1: Storitev vračanja brez prevzema na domu

      Na voljo samo za preproge z največjo širino 170 cm.

      • Širina preproge do 90 cm = €29,00
      • Širina preproge med 100 cm in 170 cm = €34,00


      MOŽNOST 2: Storitev vračanja s prevzemom na domu

      Na voljo za vse velikosti preprog.

      • Širina preproge do 90 cm = €34,00
      • Širina preproge med 100 cm in 170 cm = €39,00
      • Širina preproge med 180 cm in 230 cm = €54,00
      • Širina preproge med 240 cm in 290 cm = €129,00
  • Vračilo preproge
    Preprogo lahko zamenjate / vrnete do 30 dni po dostavi preproge. Upoštevajte, da mora biti preproga v popolnem in neuporabljenem stanju. V primeru, da preproga ni primerna za vašo notranjost, vas prosimo, da nas v 72 urah po prejemu preproge kontaktirate po elektronski pošti, da vam bomo lahko pomagali pri zamenjavi / vračilu preproge.
    Preprosto odgovorite na elektronsko sporočilo o potrditvi naročila, ki ste ga prejeli od nas, in nemudoma bomo stopili v stik z vami, da se dogovorimo za vrnitev pošiljke. Upoštevajte, da preprog, izdelanih po meri, ni mogoče vrniti ali zamenjati, razen v primeru napake pri izdelavi, ko bomo okvarjeno preprogo zamenjali.
  • Od kod se pošiljajo preproge?
    Naše preproge se pošiljajo iz skladišč v EU.
    Kupci v EU in Združenem kraljestvu so oproščeni plačila uvoznih dajatev za preproge, poslane iz naših skladišč v EU, zato ni nobenih dodatnih stroškov, razen tistih, ki so zaračunani na strani z blagajno.
  • Kako lahko spremljam svoje naročilo?
    Podatke o sledenju naročila boste prejeli po e-pošti (in v nekaterih primerih z besedilom) takoj, ko bo vaše naročilo odposlano. Podatki o sledenju niso na voljo v vašem uporabniškem računu, zato spremljajte podatke o sledenju od prevoznika, ki jih boste prejeli po e-pošti.
  • Kaj se zgodi, če zamudim dostavo naročila?
    Če zamudite dostavo s strani voznika UPS, upoštevajte, da bo voznik samodejno poskusil ponovno dostaviti preprogo naslednji delovni dan. Podrobnosti z novim predvidenim časom prihoda boste prejeli po e-pošti.
    Če zamudite dostavo voznika drugega prevoznika, bo voznik v vašem poštnem nabiralniku običajno pustil obvestilo z več podrobnostmi o poskusu dostave in navodili za načrtovanje nove dostave. Po neuspelem poskusu dostave ali v primeru, da voznik naleti na težavo pri iskanju naslova dostave, vas lahko kontaktira tudi po telefonu.
    Če imate težave s prejemom naročila od prevoznika, nas preprosto kontaktirajte po elektronski pošti z odgovorom na elektronsko sporočilo o potrditvi naročila, ki ste ga prejeli po oddaji naročila pri nas.

Cene, popusti in plačila

  • Kako deluje vaše jamstvo za najboljšo ceno?
    Preprosto nam pošljite povezavo do boljše spletne ponudbe, ki ste jo našli, tako da začnete klepet v naši spletni trgovini ali nam pošljete e-pošto. Potrdite velikost, ki vas zanima, mi pa bomo hitro preverili ponudbo in vam poslali kodo za popust, ki vam bo omogočila nakup preproge z dodatnim 25,00 EUR popusta na ugodnejšo ceno, ki ste jo našli. Ta ponudba velja za najdene ponudbe za enake, nove preproge, ki so na voljo na spletu, razen za preproge, ki so na voljo kot razprodaja zalog s popustom od 40 % naprej na priporočeno maloprodajno ceno blagovne znamke.
  • Ali ponujate trgovinske popuste B2B?
    Arhitektom, strokovnjakom za notranjo opremo in lastnikom maloprodajnih trgovin ponujamo trgovske popuste.
    Preprosto nas kontaktirajte po e-pošti ali klepetu in pripravili vam bomo stalno kodo kupona za trgovski popust, ki jo boste lahko stalno uporabljali v naši spletni trgovini.
  • Katere načine plačila ponujate?
    Vse razpoložljive možnosti plačila so prikazane na dnu vsake strani v naši spletni trgovini in na strani blagajne.
  • Ali lahko varno plačam v vaši spletni trgovini?
    Vsekakor je naša spletna trgovina zaščitena z digitalnim certifikatom SSL, ki preverja identiteto spletnega mesta in nato šifrira podatke, poslane s spletnega mesta v strežnik, z uporabo varnostne tehnologije SSL. Uporabnikom sporoča, da ste tisti, za kogar se izkazujete, in da je izdajatelj potrdil, da je to res. To potrdilo lahko preverite v naslovni vrstici spletnega brskalnika, kjer je tik pred naslovom našega spletnega mesta viden simbol ključavnice.
    Sama spletna plačila varno obdeluje podjetje Stripe.com, eno od treh največjih podjetij za obdelavo spletnih plačil na svetu.

Izbira popolnega modela in velikosti preproge

  • Kako izbrati idealno velikost preproge za svoj prostor?
    Pripravili smo vodnik za nakup preprog (kmalu bo na voljo tukaj), ki vam bo pomagal izbrati popolno velikost preproge za vaš prostor. Pri izbiri popolne velikosti preproge za sobo si lahko pomagate tudi s časopisi ali rjuhami, s katerimi prekrijete površino tal, kamor želite namestiti novo preprogo.
    Po elektronski pošti nam lahko pošljete tudi nekaj fotografij svojega prostora, da vam pomagamo pri izbiri popolnega modela ali velikosti.
  • Ali imate vzorčno storitev?
    Imamo storitev vzorčenja in lahko ponudimo vzorce za večino luksuznih preprog v naši ponudbi. Če želite prejeti do tri vzorce, da pred nakupom ocenite barvo in kakovost, nas preprosto kontaktirajte po e-pošti. Navedite model(e), ki vas zanima(jo), in velikost(e) preproge(e), ki jo(jih) nameravate kupiti.
  • Kako lahko preverim, ali je preproga primerna za uporabo s talnim gretjem?
    Ali je preproga združljiva s talnim gretjem, je pri večini preprog navedeno na dnu vsake strani izdelka pod gumbom z zavihkom DODATNE INFORMACIJE, ki ga je mogoče klikniti. Če ta informacija ni navedena pod tem zavihkom in jo želite preveriti, se obrnite na nas po e-pošti.
  • Ali lahko naročim preprogo, izdelano po meri?
    Omejeno število blagovnih znamk ponuja izdelavo velikosti po meri. Če želite izdelati preprogo po meri, nas preprosto kontaktirajte prek klepeta ali e-pošte, da lahko preverimo, ali je to mogoče in kakšen bi bil dobavni rok in cena.

Vzdrževanje in čiščenje

  • Redno vzdrževanje: Čiščenje s sesalnikom
    Za življenjsko dobo preproge je pomembno, da preprogo od dneva nakupa dalje sesate približno enkrat na teden.To po možnosti storite z električnim sesalnikom s krtačo. Sesalnik s krtačo učinkoviteje odstranjuje prah in umazanijo kot sesalnik z nastavljivim talnim orodjem. Zagotavlja krtačenje drogov preproge, zaradi česar se prvotni videz ohrani veliko dlje. Vsaj enkrat mesečno preverite, ali je treba filter za prah očistiti ali zamenjati.
  • Vmesno vzdrževanje sami
    Če je preprogo lahko pobrati, jo najprej stresite zunaj, nato pa jo položite na vrv za perilo in jo udarite, po možnosti po hrbtni strani preproge. Nato preprogo odnesite v notranjost in jo posesajte. Upoštevajte, da boste pri čiščenju velike in težke preproge potrebovali močnejši sistem za obešanje, kot je vrv za perilo, na katerega boste obesili preprogo.
    Ročno lahko preprogo očistite sami z Jamesom in frotirno brisačo. Če boste preprogo od dneva nakupa dalje redno in pravilno čistili s čistilom James, bo vaša preproga dlje ostala lepa in sveža, saj James ponuja izdelke za čiščenje površin, ki čistijo vrhove preje.
    Nasvet 1: Prepričajte se, da ste zelo natančno prebrali navodila, ki so priložena čistilnim izdelkom podjetja James.
    Nasvet 2: Če je mogoče, preprogo po vmesnem vzdrževanju sami pogosto obrnite za 90° ali 180°.
  • Vmesno vzdrževanje s strani profesionalnega čistilca preprog
    Preproga je primerna za vmesno čiščenje, ko nastanek prehodov zaradi lokalne umazanije postane tako opazen, da sesanje ne daje več zadovoljivega rezultata. Če preproge ne morete ali ne želite očistiti ročno s čistilnimi sredstvi James, lahko preprogo očisti lokalno strokovno čistilno podjetje, kjer bodo lahko uporabili ustrezno metodo čiščenja za vašo vrsto preproge.
  • Odstranjevanje madežev
    Madeže je treba po možnosti takoj obdelati. Pri odstranjevanju madežev na preprogi nikoli ne uporabljajte mila!
    Za sveže madeže bombažno krpo takoj navlažite s hladno vodo, nato krpo izžemite v umivalniku in vlažno krpo položite na madež. Krpo pustite na madežu, dokler se ne posuši. Ne drgnite in ne mažite, saj lahko s tem trajno poškodujete preprogo.
    Pri trdovratnih madežih se posvetujte z nasveti in čistili podjetja James.eu, nizozemskega podjetja, specializiranega za rešitve za čiščenje preprog in tal, ki ponuja približno 1400 različnih rešitev za madeže.
    Če dvomite o najboljšem načinu zdravljenja madeža, ne ukrepajte in pustite, da se madež posuši. Obiščite spletno mesto James, pošljite e-pošto na naslov [email protected] ali pokličite linijo za pomoč uporabnikom James na številko +31 77 327 80 00, kjer boste dobili zanesljiv nasvet.
  • Preprečevanje in shranjevanje madežev
    Da bi preprečili nastanek madežev in zagotovili dolgo življenjsko dobo preproge, vam priporočamo, da preproge postavite pred dom, da bi preprečili vstop umazanije v vaš dom.
    Če so tla v vašem domu delno preproga, delno trda tla (les, kamen, naravni kamen), bodite pozorni na naslednje: Ko ste trda tla očistili z milom, jih skrbno sperite s čisto vodo. Posušeni ostanki mila s trdih tal se lahko prek podplatov čevljev prenesejo na preprogo. Zaradi teh lepljivih ostankov mila se preproga hitreje umaže.
    Po čiščenju tal poskrbite tudi, da se vsa čistila in voda pod preprogo popolnoma posušijo. Vse preostale tekočine ali ostanki lahko spremenijo lastnosti sprednje strani ali podlage preproge in lahko poškodujejo tla.
    Upoštevajte, da za morebitne poškodbe tal ne odgovarjamo ne mi ne proizvajalec. Če želite zagotoviti zaščito tal, uporabite certificirano podlogo in upoštevajte zgornje nasvete.
    Za shranjevanje preprogo vedno zvijete z zgornjo stranjo navzven in jo zavijete v čisto krpo za optimalno zaščito. Preproge NE zlagajte ali shranjujte v tesni plastični vrečki.

Zaščita kupca pri nakupu in garancije

  • Garancija proizvajalca
    Ste prejeli preprogo s proizvodno napako, ki ni bila opažena med preverjanjem kakovosti, ali je s preprogo kaj drugega narobe, na primer velika razlika v barvi preproge v primerjavi s fotografijami izdelka proizvajalca, ki smo jih objavili v naši spletni trgovini?
    V tem primeru nas preprosto kontaktirajte po elektronski pošti z opisom težave in nekaj fotografijami, da vam bomo lahko pomagali pri takojšnji preučitvi in rešitvi te neprijetne situacije.
  • Poškodovani ali pomanjkljivi izdelki
    Ste prejeli preprogo, ki se je med prevozom poškodovala ali ima proizvodno napako, ki je proizvajalec pri preverjanju kakovosti ni opazil? V takem primeru nas kontaktirajte po e-pošti z opisom težave in nekaj fotografijami, da vam lahko pomagamo pri takojšnji preiskavi in rešitvi te nesrečne situacije.
    Prosimo, da ob dostavi pošiljke na vaš naslov za dostavo preverite, ali je pošiljka morda poškodovana med prevozom, in od voznika zahtevate, da škodo prijavi na podpisanem izvodu dobavnice, katere kopijo morate prejeti. S tem boste preprečili, da bi voznik v sistem sporočil, da ste paket prejeli v dobrem stanju.
  • Dopustne razlike v velikosti in obliki
    Čeprav si proizvajalci preprog po najboljših močeh prizadevajo tkati preproge v natančnih dimenzijah, ki so navedene v njihovih katalogih, se lahko dimenzije preproge, ki jo prejmete, nekoliko razlikujejo. Razlog za to je narava tkanin, ki se lahko pod vplivom temperature in vlage razširijo ali skrčijo, pa tudi ročna dodelava nekaterih preprog, ki lahko povzroči manjše nepravilnosti na straneh.
    Dopustna razlika v velikosti preprog je med 2,5 % in 5 % pri blagovnih znamkah, s katerimi sodelujemo. Če je razlika prevelika in preveč vidna, nas preprosto kontaktirajte po elektronski pošti z opisom razlike, ki mu priložite nekaj fotografij, da bomo lahko ocenili težavo in pomagali rešiti takšno situacijo.
  • Barvne razlike
    Fotografije izdelkov, ki nam jih posredujejo različne blagovne znamke preprog, s katerimi sodelujemo, so zelo kakovostne in v večini primerov zelo zanesljive. Zahvaljujoč nastavitvam osvetlitve v fotografskih studiih in notranjosti, kjer se preproge fotografirajo, so preproge večinoma videti tako, kot pričakujete, da bodo videti pri običajni dnevni svetlobi. Vendar se lahko zaradi razlik v barvah, svetlosti in kontrastu na številnih različnih digitalnih zaslonih mobilnih naprav in namiznih računalnikov na trgu zgodi, da bodo barve ali barvni toni preproge, ki jo prejmete, nekoliko drugačni od pričakovanih. Zato priporočamo, da fotografije izdelka ocenite na dveh različnih zaslonih/ napravah, če je to mogoče, da lahko preverite, ali so barve na obeh napravah videti enako ali podobno; v tem primeru lahko sklepate, da barve najverjetneje vidite v realističnih barvnih tonih.
    Priporočamo tudi, da ocenite vse predložene fotografije za določeno preprogo in ne le prve fotografije v naši galeriji izdelkov, na kateri je preproga posneta v celoti. Dodatne fotografije razpoloženja prikazujejo preprogo pod različnimi koti in osvetlitvijo, kar vam bo omogočilo videti, kako se lahko barva(e) preproge spremeni(jo) v različnih nastavitvah.
    V redkih primerih, ko prejmete preprogo s precejšnjimi barvnimi razlikami, nas preprosto kontaktirajte po e-pošti z opisom razlike, ki mu priložite nekaj fotografij, da lahko to ocenimo in pomagamo rešiti takšno situacijo.
  • Valovi in puhanje
    Kadar je ravnotako tkana preproga (kot so ravnotako tkane preproge Louis De Poortere) nova in je bila pravkar razvita iz embalaže, v kateri je morda preživela več tednov ali mesecev, je povsem normalno, da po namestitvi v sobo ne bo takoj povsem ravna. Po sveži namestitvi preproge se lahko na preprogi pojavijo tudi valovi. Počakajte, da se preproga umiri in privadi na svoj novi dom, in vaša nova preproga bo v naslednjih nekaj dneh ali morda po dveh do treh tednih videti popolno.
    Če ste kupili ročno tepihirano volneno preprogo, upoštevajte, da bo vaša nova preproga morda potrebovala nekaj sesanj, preden bo v prvih tednih prenehala puhati volno.

Ali je DDV vključen?

Da, DDV je vključen v izdelke iz naše spletne trgovine, če izberete naslov za dostavo v EU. Če naročite preprogo, poslano iz naših skladišč v EU, vam torej NE bomo zaračunali dodatnega DDV ali uvoznih dajatev, razen če izberete naslov dostave v Švici, na Norveškem ali v drugi državi, ki ni članica EU.

Ali bom za preproge iz EU plačal dajatve?

Če oddate naročilo v naši spletni trgovini in izberete naslov za dostavo v EU, za preproge, poslane iz naših skladišč v EU, ne plačujete uvoznih dajatev, zato ni nobenih dodatnih stroškov, razen tistih, ki se zaračunajo na strani z blagajno.

Uvozne dajatve se zaračunajo le strankam iz drugih držav, ki niso članice EU, kot sta Švica in Norveška, in se razlikujejo glede na državo. Strankam v Švici se na primer zaračuna 7,7 % uvoznih dajatev, ki jih je treba plačati na spletu prek prevoznega podjetja. Strankam v Švici se DDV ne zaračuna, če je izbran naslov za dostavo v Švici, temveč se pri naročilih nad 300 CHF zaračuna švicarski DDV.